Zobacz to, co w sztuce nowe

 

Nowa kampania U–jazdowskiego

  • Właśnie rozpoczęła się wakacyjna kampania Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski. Na wielu nośnikach w Warszawie można zobaczyć hasło „Zobacz to, co w sztuce nowe”. Wystawy, performans, taniec, kino, park, warsztaty, spotkania i rezydencje artystyczne – na to wszystko zaprasza U–jazdowski. Inspiracją wizualną jest to, jak ludzie w różny sposób używają ekranów dotykowych.
    • Kreację graficzną przygotowało studio UVMW, które specjalizuje się w tworzeniu świeżych i nieszablonowych rozwiązań z zakresu brandingu i komunikacji wizualnej. To wielokrotni laureaci najważniejszego polskiego konkursu reklamowego KTR. Ich prace były wielokrotnie publikowane w Polsce i zagranicą, m.in Slanted Magazine (Warsaw Edition), Type Plus (wyd. Unit Editions), Shapes (wyd. Sandu Publishing), Print Control (wyd. txt publishing / IAM)